کد خبر: ۹۶۸۴۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸
تعداد بازدید: ۴۸
بازیکنان استقلال قبل از جدال با آلومینیوم اراک برنامه ویژه‌ای را مد نظر قرار داده‌اند.

به گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ مهدی مهدی پور هافبک دونده استقلال در جریان مسابقه با مس رفسنجان دچار مصدومیت شد و کل فصل را از دست داد.

در گزارش خبرورزشی آمده است: آسیب دیدگی فوق العاده سنگین که البته هنوز مشخص نیست فصل آینده نیز از چه زمانی به مهدی اجازه حضور در مستطیل سبز را می‌دهد. تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال از عصر یکشنبه به طرق مختلف سعی در روحیه دادن به مهدی پور داشتند و عکس‌ها و متن‌های مختلفی پیرامون همین مسئله در فضای مجازی منتشر کردند.

حالا خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که احتمالاً تمام بازیکنان ثابت استقلال در جدال مقابل آلومینیوم اراک که جمعه برگزار می‌شود پیش از آغاز بازی پیراهنی که عکس مهدی مهدی‌پور روی آن نقش بسته را می‌پوشند و با این کار به همبازی خودشان پیام می‌دهند که او را فراموش نکرده‌اند. حرکتی که بالغ بر سه دهه است در فوتبال اروپا انجام می‌شود و الان کم کم شاهد اجرای آن در لیگ برتر خودمان هم هستیم.

لباس متفاوت استقلال برای بازی روز جمعه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: